Sleurwerk

Het zijn drukke maanden geweest.
Tijd voor een algemene update. Hopelijk heb ik vanaf nu meer tijd om op een regelmatige basis verslag uit te brengen.

Vooral veel sleurwerk: eigen materiaal naar 0.0 brengen, pos modules voor de corp,..
Een van de persoonlijke hoogtepunten was toch het opzetten van een deadstar en enkele moon mining possen waarbij ik nauwbetrokken was.
Daarna kwam natuurlijk nog meer sleurwerk :) Pos feul in, moon min's uit, neverending story.

Bij een van onze possen ligt een mooi Dark Glitter ijs veld. We raffineren dat ijs rechtstreeks in onze pos. Brengt een mooi isks op.

Omdat ik mijn eigen productietempo niet meer kon volgen heb ik een nieuw familielid er bij geroepen. Deze doet enkel de productie van 1 soort componenten, gewoon om een wekelijkse inkomstenbron te verzekeren.
Zelf richt ik met op invention van een handvol modules en wat ammo.

De verkoop in onze 0.0 outpost levert ruime winstmarges op, maar de omzet is natuurlijk veel lager dan een Empire trade hub. Geduld is een mooie zaak, maar als je meer dan 50 sell orders openstaan heb wordt dat wel eens moeilijk.

Ik ben in elk geval dik tevreden met mijn keuzen voor dit bedrijf, en zij blijkbaar ook met mijn inzet want ze hebben me een directeursfunctie gegeven.

Mijn broer Dorubi heeft het in 0.0 steeds meer naar zijn zin. Er zijn bijna dagelijks alliance oppsen, naast de wekelijkse corp opssen. Veel kans om er op los te knallen dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten