Ontwaken 2

De volgende stap was even checken hoe het was met mijn rekeningen op de Ebank.

Ik had wat opgevangen over een economische crisis die vooral banken hard trof dus ik vreesde het ergste. Na het gebruikelijke sukkelen om me mijn account en wachtwoord te herinneren kon ik aanmelden en zag dat Ebank zijn zaken mooi in orde had.
De rente van een jaar lang was een mooie extra prikkel in mijn ontwaakfase !

Als industrieel was de reflex om wat marktbewerkingen te doen niet tegen te houden.
Ook al beschikte ik vanuit mijn pod niet over de realtime prijzen maar slechte over de geuploade via eve-central en zo.

Toen kwam het.

Ik kon maar niet men eigen ontwikkelde rekenblad oproepen.
Had ik dat ding, waarin ik zoveel uren had geïnvesteerd, echt nergens niet veilig opgeborgen ???

Dit zou een onoverkomelijke ramp betekenen. Wat ben je als uitvinder / producent / aan- en verkopen zonder cijfers en je eigen berekeningen en markt tendensen?

Ik voelde me al terug wat dieper inslapen in plaats van wakker worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten