Ontwaken 5

De jump was niet flitsend snel maar ook niet problematisch.

945 eve bewoners zijn er momenteel aanwezig in het Jita zonnestelsel meldt mijn radio. Ik ben mijn referentie kwijt of dit nu veel of weinig is voor deze speciale plaats.

Terwijl ik wacht om te docken herbekijk ik eens de knop contracten, een van de vele die mijn aandacht eiste bij mijn ontwaken.
Blijkbaar is er een contract verlopen, ja dat zal wel naar 1 jaar. De verkoop van de kopie van een scheepsbouwplan is niet doorgegaan. Het plan is terug op te halen 1 jump vanhier.

Komt mooi uit daar liggen er ook, rara, datacores.
Ik ventileer op het bedrijfskanaal mijn ‘ongenoegen’ over de vele, voor mijn onbekende, datacores dit ik overal vind. Men weet me prompt te vertellen dat die dingen tegenwoordig veel isks waard zijn.

Ooooh!

Even marktprijs op vragen. Een ruw gemiddeld over de verschillende soorten blijk 400k isk te zijn. Maal x datacores =ah nu snap ik waarom er zo weinig in mijn wallet zit.
Ik moet vast net voor mijn slapen gaan veel inkoopcontracten hebben uitgeschreven voor datacores.

“Whoo ik heb terug isks” flitst er door mijn hoofd. !
Rustig blijven, ik weersta de verleiding de datacores te verkopen en blijf bij mijn plan om eerst alles te verzamelen en dat te beslissen.

Alle cores en het bouwplan zijn opgehaald. Waarheen nu?
Niettegenstaande ik net een eeuwigheid geslapen heb voel ik me toch moe. Het is dan ook een zeer intense uur geweest. Ik verlang naar mijn eigen vertrouwde pod om een dutje in te doen. Mocht ik nu nog herinneren waar die staat…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten