Ontwaken 3

Pfff close call, toch nog een versie kunnen opdiepen uit mijn memory banks. 

Misschien niet met de allerlaatste gegevens, maar alle bladen en formules zien er volledig uit.
Go eve, go eve.

Wel vreemd dat het eindbedrag van mijn, dagelijk gedownloade gegevens, wallet op 23/02/08 niet overeenkomt met het cijfer in mijn eigendom oplijsting.
Nog iets voor op de lijst TeBekijken.

Ik had al een onwaarschijnlijk verhaal opgevangen dat Tritanium hét mineraal was momenteel. Trit, ja ja het zal wel. Dat mijn je toch nooit.
Tenzij het echt-echt moet omdat je een onverwacht tekort hebt bij het produceren, en dan nog. Het was zo veel eenvoudige om een contract uit te schrijven en Trit op te kopen van beginnende mijners.Een prof (of iemand die denk dat hij een professional is) zal toch haar handen niet vuil maken aan Veldspar te vergruizen.

Even wat cijfer er bijhalen en vergelijken met mijn data van vorig jaar…

Euh wat :o ???

Eén can veldspar brengt meer op de een container Kernite?

Voor iemand die groot (lees rijk) geworden is met Kernite en een ‘licht’ verslaving heeft aan overgehouden aan dat spul is dit onbegrijpelijk, ontoelaatbaar, ont.. weet ik veel.

Ik ga in staking !

Ik weiger nog verder te mijnen !

Ah wacht, ik kan moeilijk in staking gaan als ik nog in mijn pod zit.
Ik moet hier uit zien te komen…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten