Twijfels 1

Geew, rek, sterk, ok ik ben wakker.

Een kijken wat ligt er hier allemaal. Oh mijn vertrouwde Hulk en Retriever, een Hoarder met wat GSC er in. Hmm ik mis mijn, voor mij, mega verhuisboot.
My Mamouth, my mammouth my kingdom for my Mamouth. Twijfel.

Ah 1 jump verder ligt er ook nog wat te liggen. Blijkbaar alles om daar de ijsblokken in kleinere stukjes te haken en te verslepen. En ja daar ligt ook mijn mamouth met zijn 9 GSC.

Tijd om wat rotsen een lesje te leren !
Ik gooi wat mijningcrytals in de Hulk, grappig om dat ik het veldspar mijnen vroeger altijd vermeed blijkt nu dat ik zelfs geen tech 2 crystallen voor die blokken bezit.
Ik monteer de 3 lasers en hun 2 upgrades en hop naar de eerste belt, rocks eat this.

Rotsen? RotsJES, waar is mijn vergrootglas?
Ik heb de grootste moeite om mijn Hulk zo te parkeren dat ik meer dan 1 can kan vullen. Niet alleen een plaats vinden in moeilijk. Ik moet ook even zoeken waar de handrem weer zit.
Blijkbaar wordt er tegenwoordig zo veel gemijnd dat de rotsen nooit meer tijd hebben om genoeg sterrenstof aan te trekken en te groeien tot mooie blokken.

Of zou de relatieve nabijheid van Jita de oorzaak zijn?

Me..need..Kernite...
Het mag dan nog een hele trip zijn ik besluit de jumps te maken naar mijn vertouwde Kernite plekken.
Op zijn minst is het een nuttige oefening in mijn vliegkunsten en kaartlezen na zo'n lange afwezigheid.

Tijdens de toch probeer ik me verder vertouwd te maken met de gewijzigd scheepsinterface. Er zijn bij het overzicht aan de rechterkant nu ook tabs bijgekomen.
De samengang tussen de zelfgemaakte filters (je wel echt niet steeds alles zien, zo veel ruimteschroot) en die tabs is me niet duidelijk. Wat expirimenteren dan maar.



Nope, ook hier niets te vinden. Ik snuffel nog wat rond en keer terug naar mijn thuisstation.
Gelukkig ben ik voor deze verkenning in een shuttle gesprongen en verloopt de reis met spoed.

Home sweet home. Genoeg getwijfeld, eeuh gereisd, zie ik dat luidop? Even mijn ogen laten rusten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten